Додаток до наказу директора

від 31.12.2020 №180

ПРАВИЛА ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Правила для учнів:

1.«Ми у безпеці»

1.1. Реально оцінюй небезпечні ситуації задля запобігання травматизму.

1.2. Знай і дотримуйся правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їхнього закінчення.

1.3. Пам'ятай про правила поводження з виявленими підозрілими предметами.

1.4. Ознайомся з місцем розміщення та правилами користування схемами евакуації.

1.5. Закінчення заняття після дзвоника, тому під час перерви переходь з одного навчального кабінету до іншого спокійно, без метушні та галасу.

1.6. Особливо уважним будь під час руху сходами. Під час пересування слід триматися правого боку.

1.7. Бережи майно школи, охайно стався як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.

1.8. Дотримуйся правил дорожнього руху та поведінки в шкільному автобусі, громадських місцях.

1.9. Школа – територія, на якій не місце будь-яким видам зброї, в тому числі ножам, вибуховим, вогненебезпечним речовинам, алкогольним напоям, цигаркам, наркотикам, токсичним речовинам.

1.10. Цькування, бійки, залякування, лихослів’я та знущання над людиною є неприпустимими формами поведінки у школі та за її межами.

1.11. Ти можеш звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя за допомогою, якщо проти тебе здійснюються протиправні дії.

2. «Ми ввічливі»

2.1. Поважай та цінуй себе, оточуючих та навколишнє середовище.

2.2. Вітайся з персоналом, вчителями та іншими дорослими.

2.3. Члени шкільної спільноти ставляться один до одного ввічливо, толерантно, справедливо та з повагою.

2.4. Поважай цінності своєї школи.

2.5. Час перерви - особистий час кожного, тому ти можеш його проводити за власним розсудом, але так, щоб не заважати іншим та не покидати територію шкільного подвір'я.

2.6. Висловлюй свої погляди, не принижуючи гідності і почуттів інших людей.

2.7. Проявляй повагу до старших, піклуйся про молодших.

3. «Ми – старанні і наполегливі у навчанні»

3.1. Неси відповідальність за підготовку до уроків та пунктуальність, приходь за 15 хвилин до початку занять за розкладом.

3.2. Ходи у чистому, випрасуваному одязі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.

3.3. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.

3.4. Пам’ятай про зміну сезонів, верхній одяг залишай у спеціально відведеному місці.

3.5. На урочисті загальношкільні заходи приходь у святковій формі.

3.6. Телефон на уроці використовуй лише для навчання за вказівкою вчителя.

3.7. Йти зі школи та її території можна лише з дозволу вчителів або медичної сестри (попередньо узгодивши з батьками).

3.8. У разі пропуску занять пред'яви класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів надай довідку з медичної установи.

3.9. Досягай стабільно високих результатів у навчанні, працюючи самостійно та в команді

4. Прикінцеві положення:

4.1. За порушення цих Правил та Статуту школи учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:

– усне зауваження;

– запис зауваження в щоденник;

– винесення догани, включно із занесенням її в особову справу учня;

– виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики або педагогічної ради;

– відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками.

4.2. Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться навчальним закладом.

Правила для вчителів

1. Виконуй Статут закладу освіти, правила і режим внутрішнього трудового розпорядку, умови контракту чи трудового договору.

2. Настановленням та особистим прикладом виховуй повагу до принципів загальнолюдської моралі (правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, працелюбності, стриманості, доброти та інших доброчинностей).

3. Поважай та розвивай традиції школи.

4. З учнями та колегами розмовляй українською мовою.

5. Дотримуйся педагогічної етики, моралі, поважай права учнів.

6. Ти маєш пам’ятати, що по-старому вже не буде. Тому бери новий освітній продукт в руки і адаптуй його під себе.

7. Пильність і бажання вчитися – запорука майбутнього успіху вчителя в НУШ.

8. Соціальні мережі – трансляція твого життя, не забувай, що ти приклад для наслідування.

9.Забезпечення академічної доброчесності

Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів т визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

Дотримання академічної доброчесності педагогічними,

науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:

v посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

❖ дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

❖ надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково- педагогічну, творчу) діяльність;

❖ контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

❖ об’єктивне оцінювання результатів навчання.

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

❖ самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання;

❖ посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

❖ дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

❖ надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.

Порушенням академічної доброчесності вважається:

❖ академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;

❖ самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних, раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;

❖ списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;

❖ обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу;

❖ хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;

❖ необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

Види відповідальності за порушення

академічної доброчесності

Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:

❖ ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;

❖ особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;

❖ знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;

❖ оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.

Нормативна база:

- Закон України «Про освіту»;

- Закон України «Про загальну середню освіту»;

- Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р;

- Статут закладу загальної середньої освіти.

Правила для батьків

1. Вiдповiдальнiсть за здобуття дiтьми повної загальної середньої освiти в першу чергу покладається на вас. Тому в разi вiдсутностi дитини у школi ви повиннi дiяти за наступним алгоритмом:

1.1. Якщо дитина захворiла. Телефонувати класному керiвнику i повiдомити про хворобу дитини до початку навчальних занять, бо вiдповiдно до Iнструкцiї ведення класного журналу, у роздiлi "Облiк вiдвiдування (пропускiв занять)" класний керiвник щодня вiдмiчає кiлькiсть урокiв, пропущених кожним учнем i вказує причину вiдсутностi. Коли дитина одужає, надати до школи медичну довiдку.

1.2. Якщо передбачається пропуск заняття за сiмейними обставинами (до 3-х днiв) надати письмове пояснення на iм'я класного керівника, або директора школи у перший день вiдсутностi дитини.

1.3. Якщо передбачається лiкування дитини в санаторiї, заздалегiдь надати заяву на iм'я директора школи i копiю документа, який є пiдставою для вiдсутностi дитини (путiвка, довiдка лiкаря тощо).

2. Станьте партнером для вчителя.

3. Не відправляйте дитину до школи без сніданку: у школі вона витрачає сили.

4. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, зі словами «не хвилюйся», «ти все вмієш», «поміркуймо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.

5. Свої розбіжності з приводу педагогічної тактики вирішуйте без дитини, пам’ятайте – все що ви говорите дома, вона говорить у школі.

6. Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками.

7. Якщо ви хочете поговорити про дитину, домовтесь з вчителем заздалегідь, щоб не відволікати від освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 228

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.